مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید
برای گفتگویی آزادتر با دوستانتان
به انجمن ما مراجعه کنید
دنبال مطالب تفریحی هستید؟!
بخش تفریحی!
اطلاعات سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 7


آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2
آمار بازدید
بازدید امروز : 5
بازدید هفته : 411
بازدید ماه : 309
بازدید سال : 10,424
بازدید کلی : 41,404
مشخصات
آی پی : 3.15.219.217
سیستم عامل :
مرورگر: Safari 5.1
نویسنده : نویسنده
بازدید : 78


یکی از روزهایی که تو آزمایشگاه بودم، دانشجوی ترم بالایی استادم این رو در جواب بهش گفت. استادم از دانشجو پرسیده بود که چرا تو از خودت موقع دفاع تعریف نمیکنی؟!

واقعیت اینه که این روزا مشک خودش لازم نیست ببوید و بقدری جنس تقلبی تو بازار با تبلیغات و بسته بندی زیبا وارد شده که وقتی هم تو خودت به تنهایی منتظر باشی که ببویی، جای اون همه بوی تقلبی و لایت به عنوان نقطه ای و یا سوزنی در انبار کاه هم امکانش خیلی پایینه که دیده بشی. البته این واقعیت رو هم این روزا خیلی ها قبول دارن. مثلا همین چند روز پیش که من از سفر طولانی مدتم برای گرفتن یک موقعیت کاری اسپاسم پا گرفته بودم و درست موقعی که میخواستم موقعیت رو بگیرم کارفرما دچار تردید شده بود. وکیل کارفرما میگفت که در آخرین لحظات اسم منو سرچ کرده و نتیجه خوبی هم با گذاشتن اسمم کنار «دکتر» نگرفته. البته تا حدی حق هم داشت، چون من دکترام رو تازه گرفته ام. خودش البته بلافاصله گفت که موکلش هم که برای خودش دکتر خبره ای بوده چندان تو اینترنت محبوبیت نداره. خلاصه اینکه ما اسپاسم پا گرفتیمو کلی خرج کردیم و در نهایت با آقای پزشک هم برای کارمون به توافق نرسیدیم. هرچند این به توافق نرسیدنه امری عادیه.

این روزا ما مشغول تغییر مکان به یک جای صنعتی تر هستیم. به طور کلی یکی از علایق اصلیمون هم همواره تغییر مکان به جاهای صنعتی تر بوده. با این وجود از نظر حضور در وب هم خیلی بیکار ننشسته ایم و هم چنان نسخه های مختلف نشریه نهنگ نو رو منتشر میکنیم. امیدوارم به زودی زود با گرفتن نتایج بیشتری اینجا بیاییم.


نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری و عضویت سریع

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد